Medicina dentară clasică a fost upgradată la standardele moderne prin efectuarea unor tratamente mult mai ușor de suportat de către pacienți. Acestea sunt posibile datorită tehnologiei de ultimă generație a laserului cu diodă, care este utilizat în cadrul tuturor specializărilor stomatologice, precum: endodonție, protetică, estetică dentară, ortodonție, implantologie și chiar pedodonție – medicină dentară pediatrică.

Tehnica Laser a depășit manoperele stomatologice clasice, dureroase, și care provocau pacienților disconfort. Laserul cu diodă este un instrument extrem de versatil, precis și sigur, care oferă numeroase beneficii pacienților.

Fără durere și disconfort! Recuperare rapidă!

Diferite afecțiuni stomatologice, precum cele gingivale (gingivita, parodontoza) sau cariile pot fi tratate cu ajutorul laserului. Procedurile medicale sunt mult mai ușor de acceptat de către pacienți, aceștia fiind încântați de rezultatele imediate și de confortul sporit de care se bucură în timpul tratamentelor fără durere.

Beneficii multiple ale laserului cu diodă:

• nu provoacă durere;
  • reduce tumefierea și sângerarea gingivală;
  • nu provoacă nicio vibrație sau zgomot care să creeze disconfort;
  • recuperare rapidă și dispare teama de a merge la dentist;
  • acuratețea procedurii este foarte mare, intervențiile fiind minim invazive;
  • riscul de infecție este redus la minim, deoarece laserul sterilizează locul asupra căruia acționează în cursul intervenției.

Unele intervenții nu necesită anestezie!

Astfel, fie că este vorba despre copii, fie că este vorba despre femei însărcinate, datorită laserului, se pot efectua, fără contraindicații/reacții adverse, intervenții medicale stomatologice asupra acestor categorii de pacienți.

Tratamente și proceduri medicale

Tratamentul laser poate fi folosit pentru a izola ulcerele aftoase care, în unele cazuri, pot fi de mari dimensiuni, dureroase și frecvent recurente. Și face toate aceste lucruri cu mai puțină durere și sângerare.

Poate fi remodelat, precis și neinvaziv, țesutul gingival excesiv sau neuniform, astfel încât dinții să se încadreze uniform și zâmbetul să fie perfect. Laserul ajută, de asemenea, la tratarea bolilor gingiilor, cea mai gravă boală fiind parodontoza, care, netratată, duce chiar la pierderea dinților, prin reducerea bacteriilor și toxinelor din „pungile” parodontale. Când țesutul gingival se detașează de dinți, creând pungi parodontale, acest lucru favorizează acumularea de placă bacteriană și tartru, care contribuie la evoluția bolii. Prin îndepărtarea bacteriilor și tartrului de pe suprafața radiculară și a țesutului gingival bolnav, laserul se dovedește de ajutor în stimularea reatașării și vindecării gingivale.

Albirea dinților este acum o procedură medicală mult mai sigură datorită laserului. Rezultatele sunt vizibile și imediate. Tehnologia laser este în prezent singura variantă de activare a gelului de albire fără a avea efecte adverse asupra dintelui. Lumina laser este absorbită în totalitate de gel și nu penetrează țesutul dur dentar. Astfel, nu există o încălzire directă a smalțului dentar și nici riscul de a leza accidental dintele.

Utilizând laserul dentar se pot steriliza țesuturile învecinate și canalul osos în care va fi plasat implantul dentar. Prin urmare, procesul de „distrucție osoasă”, care poate lua naștere prin acțiunea bacteriilor din placa bacteriană, și care poate duce, în timp, la pierderea implanturilor, este oprit. Astfel, crește eficiența integrării implantului în osul maxilar – factor esențial în durata de viață a implantului și implicit a viitoarelor lucrări protetice.

Datorită efectului său de sterilizare și cauterizare, laserul dentar este cea mai bună soluție pentru hemoragia vaselor de sânge.

Poate fi utilizat și în cazurile de sensibilitate dentară ce apare la dinții cu fisuri și/sau rădăcini dentare expuse prin retracția gingiei. Terapia laser ajută la reducerea și chiar eliminarea acestei senzații dureroase.

De asemenea, laserul cu diodă este utilizat și în tratamentul de canal, oferind o sterilizare riguroasă.

Nu uitați că vizitele periodice la medicul dentist sun foarte importante, cel puțin de două ori pe an, pentru a preveni apariția unor boli stomatologice grave.

Pentru servicii stomatologice complete, vă rugăm să vă programați folosind formularul de contact de pe site sau numerele de telefon 021.255.1989 și 0726.772.671.

Echipa Fiziodent combină experiența stomatologiei internaționale cu tehnologia de ultimă generație pentru a oferi pacienților o gamă largă de servicii pentru îngrijirea dentară: implantologie, protetică, profilaxie, endodonție, tratamentul cariilor dentare, estetică dentară, ortodonție și stomatologie pentru copii.